Geen producten
Prijzen zijn incl. btw
![]() |
Niet tevreden met uw aankoop. Over retourneren doen wij niet moeilijk. Stuurt u uw bestelling binnen 14 dagen naar ons terug, en wij betalen het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen uit.
U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
Er zijn wel een aantal voorwaarden voor het terugsturen van uw product.
Zo dient het product zich in dezelfde staat te bevinden zoals deze naar u is verzonden, en alle verpakkingen het liefst zo min mogelijk beschadigd.
Verzendkosten zijn voor onze rekening.
Producten die buiten bovenstaande termijn bij ons worden aangeleverd, kunnen niet worden niet gecrediteerd.
Uitsluitend consumentkopers op afstand kunnen gebruik maken van het retourrecht.
Voordat u een artikel terug kunt sturen, moet u inloggen met uw account en uw bestelling als RMA ( Retourneren Met Autorisatie) aanmelden
(heeft u nog een gast account stuur de klantenservice even een bericht dat zetten we deze om naar een klant account, zo kunt u de aanmeldingsprocedure starten).
Aanmeldingsprocedure:
Let op: Het telefonisch of per e -mail aanmelden van een retour of reparatie is niet mogelijk, na autorisatie door ons kunt u uw product terugsturen
( zie hierboven, aanmeldingsprocedure).
![]() |
Deze RMA (Retourneren Met Autorisatie) procedure zoals hieronder is beschreven is uitsluitend bedoeld voor reparaties binnen of buiten de garantietermijn.
Bij een reparatie gaan we er van uit, dat dit normaal gesproken binnen 7 werkdagen voltooid is.
Zelfs wanneer uw product binnen garantie valt is het niet automatisch zo dat de reparatie kosteloos zal zijn. Direct na de ontvangst van het product heeft peterscomputers.nl het recht om de juistheid van uw garantie en uw verzoek tot garantie service na te kijken. Kosten kunnen worden berekend als het product niet overeenkomt met de garantie punten.
De garantie uitzonderingen zijn:
Als uw product buiten de garantie periode is of beschadigd is door ongepast gebruik, dan zullen er een behandelkosten in rekening worden gebracht zodra het product in ontvangst is genomen. De behandelkosten worden ook in rekening gebracht als u achteraf uw product terug wil hebben zonder enige vorm van reparatie. Deze kosten zullen ongeveer 75 euro bedragen.
Zodra de reparatie afgehandeld is en u de product in ontvangst genomen heeft van de vervoerder, Let dan a.u.b. op het volgende: kijk het pakket na voordat u het ontvangstformulier van het order bedrijf ondertekent. Zodra er enige vorm van zichtbare beschadiging is, vermeld dit dan op het formulier met "Beschadigd".
Zie voor het aanmelden van uw RMA de instructies onderaan de pagina.
![]() |
Zie voor het aanmelden van uw RMA de instructies hieronder.
Voordat u een artikel terug kunt sturen voor reparatie, moet u inloggen met uw account en uw reparatie als RMA aanmelden.
Aanmeldingsprocedure:
Let op: Het telefonisch of per e -mail aanmelden van een reparatie is niet mogelijk, na autorisatie door ons kunt u uw product afsturen naar ons.
( zie hierboven, aanmeldingsprocedure).
Heeft u nog vragen bel met 0546-575657 of mail naar info@peterscomputers.nl neem dan contact op met onze klantenservice
![]() |