Eigen technische dienst:

Binnen 1 werkdag hebben wij de meeste problemen/reparaties al opgelost.
Dankzij onze snelle service, mede mogelijk gemaakt door onze eigen technische dienst!

Wij leiden ook vakmensen op van het ROC via stage of BBL opleiding.
Zodat u ook in de toekomst gegarandeerd goed word geholpen.

Wat repareren wij:

Wij helpen u altijd graag om een oplossing te zoeken voor uw probleem.
Wij hebben ruime ervaring met:

  • Computers
  • Laptops
  • Telefoons
  • Tablets
  • Printers
  • Randapparatuur (toetsenborden, muizen, etc…)
  • Overige elektronische apparatuur in overleg vaak mogelijk.

Ook voor al uw software problemen kunt u bij ons langskomen.

TIP: Op zaterdag hebben wij altijd extra personeel beschikbaar, voor al uw ondersteuning en problemen en kunt u dan zonder afspraak langskomen.
Dan zorgen wij voor de juiste oplossing!

U kunt bij ons ook een verzekeringsrapport laten opmaken als u pech heeft met laptop, tablet en overige computer accessoires.

Voordat u een computer/laptop meeneemt:

Maak een BACK-UP van uw bestanden. Zorg er dus voor dat u een reservekopie op een externe schijf, USB stick of in de cloud heeft staan.

Wij zijn natuurlijk niet van plan om uw bestanden te wissen maar soms moeten wij extra werk (en dus kosten) verrichten om uw bestanden te behouden.

Wat moet u meenemen:

1. Een probleem/defect

Zorg ervoor dat degene die het apparaat brengt, weet wat het probleem precies is.

2. Alle apparaten die met het probleem te maken hebben

Als u een probleem met uw laptop heeft dan neemt u natuurlijk de laptop mee.

Maar als u bijvoorbeeld een probleem heeft met uw muis dan kan het ook aan de computer/laptop liggen.

Bij een laptop is het altijd handig om de oplader mee te nemen.

Bij een printerreparatie kunt u het beste even de informatie onder BIJ PRINTERREPARATIE lezen.

3. De aankoop bon voor garantie

Neem uw aankoop bon mee, voor het claimen van uw garantie.

4. Uw wachtwoorden

Soms hebben wij het wachtwoord nodig van een account om een probleem op te lossen. Zorg er dus voor dat u deze kunt doorgeven wanneer nodig.

5. Uw telefoon

Sommige accounts hebben niet alleen een wachtwoord maar ook een SMS/melding beveiliging. U hoeft uw telefoon overigens niet achter te laten.

Bij printerreparaties:

Wat kunt u zelf testen

Probeer of de printer wel werkt zonder computer/laptop. Leg een vel met wat tekst op de scanner en maak een kopie.
Dit kan met een fysieke knop voor zwart of kleur kopieën of als optie op het scherm.

De printer kan niet kopiëren

Neem alleen de printer en stroomkabel mee.

De printer kan wel kopiëren maar niet printen

In dat geval kan het probleem aan de verbinding tussen de printer en de computer/laptop liggen.

Als de verbinding met een kabel naar de computer/laptop is dan moet u die allemaal meenemen.

Als de verbinding draadloos is dan kan de reparatie alleen bij u thuis. Hiervoor moeten wij dan een huisbezoek inplannen.

Let even goed op bij alternatieve inkt:

Sommige alternatieve inktpatronen zijn ook oorzaak van het niet goed functioneren van de printer, vooral Canon alternatieven hebben hier veel last van.
Heeft u advies nodig over alternatieve inkt, neem dan even contact op met de winkel.

Wat gebeurd er na inname:

Kosten

Bij het innemen van uw reparatie, spreken wij eerst een maximaal bedrag af.
Daarboven volgt eerst een prijsopgave.
Bij uitzonderlijke gevallen denken we altijd met u mee, dit is wel zo prettig.

Hoe lang duurt een reparatie

Binnen 1 werkdag hebben wij de meeste problemen al opgelost.
Als het onverwachts toch langer duurt of de reparatie staat gereed, dan nemen wij direct contact met u op.

Wilt u zelf  CONTACT  opnemen, dat mag natuurlijk altijd.

Extra service:

Wij hebben altijd leenlaptops beschikbaar voor bijvoorbeeld studenten, consumenten en bedrijven indien nodig.
Zodat u nooit zonder komt te zitten.

Betalen

Bij het ophalen van de reparatie kunt u betalen via pin of contant. U krijgt een factuur van ons mee, met de werkzaamheden die zijn verricht.
Als u het bedrag via bank wil overmaken dan moet u dat even overleggen met ons.
De reparatie kan in dat geval opgehaald worden zodra het bedrag bij ons op de bankrekening is bijgeschreven.

Als u een laptop via de webshop heeft gekocht  dan kunt u het ook via de post toesturen. Voor meer informatie, ga naar onze RMA PAGINA